onsdag 17. november 2010

Kabales vekkerklokke


Hver morgen, klokken 6, står denne mannen og slår på denne trommen. Hver morgen, klokken 6, hører jeg trommeslag. Finner trommemannen rytmen er det godt mulig at trommelydene integreres inn i drømmene mine. Har han problemer med å finne rytmen våkner jeg ganske sikkert. Hvis jeg våkner vet jeg uansett at jeg kan sove i en time (pluss litt) til. Det å være trommemann er del av denne mannens jobb. Han skal vekke folk for å gjøre seg klar til en ny hverdag.

 Jeg fikk også prøve (ikke klokken 6 riktig nok)!

2 kommentarer:

  1. Herlig historie. Dette er sikkert en vekkerklokke som hadde passer før meg!
    Flotte bilder, også.
    Men hvorfor er det ene buksebenet ditt brettet opp?

    SvarSlett
  2. Jeg hadde et myggstikk som jeg tok salve paa, saa det var bare for at salven skulle torke ;)

    SvarSlett