fredag 4. mars 2011

Tidlig, tidlig søndagsmorgen

Jeg tror aldri jeg har stått opp tidligere på en søndag morgen; klokken halv seks ringer vekkerklokken og Ragnhild spretter opp av sengen, klar som et egg! (Jeg håper dere ser det for dere, sjansen for at det skjer igjen er minimal...) Grunnen var at jeg skulle gå sammen med noen på barnehjemmet til gudstjeneste i den katolske kirken i Nyenga. Messen skulle begynne klokken 7 og det var et stykke å gå (det er ca. 4 km til Nyenga sentrum) så vi skulle gå fra barnehjemmet kl. 6. Da Anne-Mette, Magne og jeg sto ved barnehjemmet kl. 6 var det ingen vaktmann som åpnet for oss (noe som er en annen historie) og heller ingen klar til kirken. Det viste seg at de allerede hadde gått! Vi satte inn power walk-giret og selv om vi var kommet litt seint igang kom vi akkuratt frem i tide! Nå har jeg altså fått med meg en katolsk messe med afrikansk sang og med et budskap fra presten som lyder "Don't worry, be happy!"


Boda boda på vei hjem - en som kjører, to unger og meg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar