fredag 1. april 2011

Surprise!

For nesten fire uker siden var jeg så heldig og fikk besøk av min familie! De kom 6. mars og var i Uganda i to uker. Jeg hadde avtalt med de at sjåføren Bumba skulle komme og hente de på flyplassen, Entebbe, kl. 9. Jeg er ikke så veldig rutinert i å overraske folk, men jeg prøvde meg denne gangen. Sjette mars tok jeg med meg to av barna fra barnehjemmet (de hadde jobbet for å nå noen mål og belønningen var å bli med til flyplassen) og Ruth og hennes to jenter til Entebbe (Bumba kjørte). Så da tre blekinger kom ut av flyplassen og sto og lette etter en ugandaer som skulle kjøre de til Nyenga, hoppet jeg frem og sa ”heihei”. De tre timene tilbake til Nyenga var vi fire voksne og fire unger i baksetet (3 seter), det var bare bittelitt trangt…


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar